piątek, 10 lipca 2015

"Świat łez jest taki tajemniczy"





 
Autor: Lauren Kate
Tytuł: Łza”
Gatunek: Fantasy, Romans, Paranormal romance
Cykl: Łza
Liczba stron: 416


Historia dziewczyny o złamanym sercu, której łzy mogą zatopić cały kontynent.
Diana zginęła w tragicznym wypadku, a Eureka nie może się z tym pogodzić. Mimo pomocy przyjaciół, ojca i jego żony, dziewczyna pragnie znaleźć się z matką na dnie oceanu. Przypadkowo spotyka chłopaka o imieniu Ander, który magnetycznie przyciąga ją do siebie. Chłopak zna tajemnicę, którą chce podzielić się z Eureką, jednak obawia się jej reakcji. Reka i jej najbliżsi znajdują się w niebezpieczeństwie. Czy Eureka ocali świat z pomocą księgi i kamienia gromu?

 Ta książka ma dla mnie szczególne znaczenie, dzięki niej zaczęła się moja przygoda z książkami, uwierzyłam, że czytanie  nie musi być nudne.
Książka, jak i sama okładka przyciąga całą uwagę czytelnika, więc w mgnieniu oka liczba stron maleje. Idealne połączenie dwóch światów- rzeczywistego i wodnego, oba z wieloma tajemnicami - przypadło mi do gustu. Genialne przedstawienie bohaterów sprawia, że zamykając oczy mogę ich sobie wyobrazić. Fabuła zapada na długo w pamięci. Czytałam ją dwa lata temu, a nadal jestem nią zachwycona do tego stopnia, że przeczytałam ją jeszcze raz! Jest to jedna z najlepszych książek, po jaką sięgnęłam od dwóch lat!



1 komentarz:

  1. Świetna recenzja. Równiż czytałam "Łzę" i byłam nią zachwycona :)
    Nareszcie pierwszy post! Gratuluję 1 Teraz poleci jak z górki!

    OdpowiedzUsuń