czwartek, 9 lipca 2015

„Kto czyta książki żyje podwójnie”

               Hej Wszystkim! :)

Nazywam się Patrycja, mam 17lat.

Pewnie już po nazwie bloga zgadliście, o czym będzie. Od dawna myślałam, aby go założyć, jednak nie miałam odwagi. Teraz mamy wakacje, więc pomyślałam, że się zmobilizuję i w końcu to zrobię!

Jak zaczęła się moja przygoda z książkami? Gdy byłam mała lubiłam czytać, szczególnie książki po francusku, gdyż mieszkałam za granicą i miałam większą styczność z tym językiem. Po powrocie do Polski, nie miałam zbyt bogatego słownika, nie rozumiałam wielu słów, więc czytanie nie było takie przyjemne. Dwa lata temu zauroczyła mnie okładka pewnej książki, więc ją kupiłam. Okazała się naprawdę świetna, od niej się wszystko zaczęło i trwa aż do dzisiaj!

Mam nadzieję, że sprawdzę się również w tej roli i będziecie dla mnie wyrozumiali.


                                                                                                                                     Buziaki P.







 
 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz